Zpět na dotazy

2.3.2025, 14:22 | Městský úřad

Otázka:

Vážení,
měl bych dotaz k funkci placení svozu TKO a poplatku za psa prostřednictvím platební brány na internetu. Vzhledem k tomu, že s manželkou pracujeme mimo město a z časových důvodů nemůžeme využít pokladnu v městském úřadu, tuto možnost platby jsme uvítali. Kromě toho, že by to v dnešní době měla být samozřejmost.
Placení tedy funguje, to je pravda. Netušíme ovšem, jakým způsobem se budeme prokazovat, že máme tyto poplatky zaplacené a také, jakým způsobem získáme samolepku na popelnici.
Domnívám se, že by mělo být automatické, obdržet potvrzení o zaplacení do e-mailové schránky okamžitě po zaplacení.
Jak tedy získám doklad o zaplacení a samolepku? Pokud to lze pouze osobně, absolutně postrádám smysl placení na internetu a požádám tedy o dodání na adresu bydliště. Nezlobte se, ale dovolenou si kvůli této "moderní vymoženosti" brát nebudu.
Děkuji za odpověď.
Radek Aulický

Odpověď:

Ke svozu popelnic je nutné mít na popelnici nalepenou samolepku. Chápeme, že ne každý, kdo si poplatek za svoz odpadu zaplatil přes platební portál, má čas se na úřadě zastavit a samolepku a potvrzení si vyzvednout. V tom případě stačí zavolat na tel. číslo 315 693 121 nebo napsat na email financni@mestomseno.cz , který je uveden v kontaktech u platebního portálu a my každému samolepku přivezeme v zalepené obálce a vhodíme ji do poštovní schránky. To samé platí i v případě potvrzení o zaplacení poplatku za psa. Nabídka rozvozu samolepek a potvrzení se týká samozřejmě pouze Mšena a jeho částí.


Jiří Guttenberg - starosta