10.9.2008, 22:07 | Starosta
Provedení opravy je opravdu divoké i pro laika, nejdříve byly zality kanálové vpusti a vodárenské ventily, následně zase zbíječkama vybourány a dobetonovány.
Dle běžně užívaných postupů při těchto opravách je sled prací obrácený z důvodu dalšího zamezení vniku vody do povrchu vozovky a následné korozi.
Celou tuto situaci jsem zaznamenala dnes, následně jsem jí doma probrala s manželem,který je stejného názoru jako já, navíc jeho názor je podložen vysokoškolským vzděláním v oblasti letištních ploch - taky umí pokládat asfalt a práci lidí při tom řídit za daleko větších nároků na kvalitu prací,než je tomu u běžné silnice.
Díky za odpověď.
Šimíčková
starosta
Otázka:
Pane starosto , chtěla bych vědět kdo je "stavební dozor" na rekonstrukci - opravy povrchu vozovky v ul. Havlíčkova.Provedení opravy je opravdu divoké i pro laika, nejdříve byly zality kanálové vpusti a vodárenské ventily, následně zase zbíječkama vybourány a dobetonovány.
Dle běžně užívaných postupů při těchto opravách je sled prací obrácený z důvodu dalšího zamezení vniku vody do povrchu vozovky a následné korozi.
Celou tuto situaci jsem zaznamenala dnes, následně jsem jí doma probrala s manželem,který je stejného názoru jako já, navíc jeho názor je podložen vysokoškolským vzděláním v oblasti letištních ploch - taky umí pokládat asfalt a práci lidí při tom řídit za daleko větších nároků na kvalitu prací,než je tomu u běžné silnice.
Díky za odpověď.
Šimíčková
Odpověď:
Dobrý den,
stavební dozor na této akci vykonávají kromě mne také pracovnice Odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí MěÚ. Sled prací v tomto případě nemohl být obrácený kvůli proměnlivé výšce původního povrchu - tzn. že nejpve bylo třeba povrch komunikace vyrovnat vrstvou obalovaného kameniva do potřebné nivelity a teprve potom se mohly upravit šachty, vpustě apod. vzhledem k očekávané výšce definitivního povrchu.
S pozdravem
Martin Mach
starosta