Ve
středu 8. září 2004 se sešli žáci mšenské školy již na čtvrtém ročníku
celoškolního projektu Poznejme se. Cílem projektu je seznámit se s ostatními
žáky školy všech věkových kategorií. Tento den přebírají funkci učitelů žáci
devátého a osmého ročníku, kteří si své družstvo musí podle instrukcí vyhledat a
po dobu her se o všechny svěřence postarat. A jak letošní ročník hodnotí naši
žáci? První hodnocení je od žáků sedmého ročníku, kteří byli letos ještě v roli
poslouchajících. Další je od žákyň osmého a devátého ročníku, které letos
zvládaly funkci vedoucích.
Ve středu 8. 9. se v
naší škole konal projekt Poznejme se. Projekt měl za úkol, aby se žáci různých
ročníků spolu seznámili a navzájem si pomáhali. Bylo asi 21 týmů, které vedli
žáci osmých a devátých tříd. Týmy plnily různé úkoly, za které dostávaly sladkou
odměnu. Myslíme, že úkoly byly dobré a jistě je i spousta dětí ocenila. Nejvíc
se nám líbil úkol u paní učitelky Strnadové – to jste se museli točit kolem tyče
a pak kopnout do míče, bylo to velmi zábavné. Dále se nám líbil had tvořený z
věcí účastníků. Myslíme si, že se den vydařil, protože žáci prvních tříd poznali
starší žáky, kteří jim jistě v dalších letech budou pomáhat. Jenom je škoda, že
tak rychle uběhl, a my se už těšíme na další rok, kdy se z nás stanou šéfové
skupin.
P. Zabilanská, J. Cibulčík, D. Kolumpek, P.
Vyskočil, VII. B
Dne 8. 9. učitelé připravili
projektový den jménem Poznejme se. Tento den měl být asi především pro ty
nejmenší – prvňáky. Ráno jsme se museli bohužel dvě hodiny učit. Během těchto
dvou hodin jsme dostali razítka skupin a měli jsme si najít děti ze skupiny a
dát jim na ruku razítko. V deset hodin se všechny skupiny sešly na sále a
dostaly pár informací od pana učitele Dvorščíka. Na samotné hry jsme měli dvě a
půl hodiny. Každou skupinku tvořili dva až tři vedoucí, kteří se starali o žáky.
Hry byly spravedlivé. Myslím, že se dostalo na všechny. Učitelé pro nás
připravili zábavné hry, které se líbily všem, např. chůze na chůdách a lyžích
(to skoro nikdo neuměl, takže tam všichni popadali), skládání hada z oblečení,
opičí dráha v tělocvičně, hod na cíl… V hadovi z oblečení dosáhli někteří až 10
metrů, ale sundávali, co se dalo, třeba i trika a kalhoty. Myslím si, že v tomto
dni se všechno povedlo a že se to všem líbilo. Určitě bych si něco podobného
chtěla do budoucna zopakovat.
Zuzana Nečasová, VIII. A
Vedoucí je docela těžká funkce, ale zase jsme se
pobavili, jak vedoucí, tak děti.Mně se to líbilo a bylo to super! Někdy jsem
však musela na své svěřence křičet, protože kluci docela zlobili. Prvňáci byli
bezva. Doufám, že se jim hry líbily tak jako mně.
Romana
Orolínová, IX. tř.
Jen pro zajímavost jsme v malé anketě
zjišťovali mezi žáky druhého stupně odpovědi na dvě otázky:
1.
Proč ses těšil/a do školy?
2. Proč ses netěšil/a do školy?
Nejčastější odpovědi na otázku č. 1: za kamarády a
kamarádkami; na novou třídu (místnost); na učení a protože budeme jezdit na
výlety; na učitele; na to, že budu sedmák; na celou třídu; ve škole je větší
sranda než doma; těšila jsem se, protože jsem se právě přistěhovala a chtěla
jsem poznat spolužáky a učitele.
Nejčastější odpovědi na druhou
otázku: na domácí úkoly; na učení a na ty hrozný písemky; na vstávání, byl
jsem zvyklý spát do 11; bude to těžší než vloni.