Oznámení o výběrovém řízení na místo tajemníka /tajemnice MěÚ Mšeno

OZNÁMENÍ
o vyhlášení výběrového řízení

 

Starosta města Mšena vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,
ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na funkční místo

 

TAJEMNÍK / TAJEMNICE

Městského úřadu Mšeno

 

Místo výkonu práce: Městský úřad Mšeno.


Charakteristika pozice:

Plní úkoly stanovené zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisů.

Zajišťuje výkon přenesené působnosti a zodpovídá za chod celého úřadu, ze své činnosti je odpovědný starostovi.

Spolupracuje s volenými orgány obce, plní úkoly uložené mu zastupitelstvem města, radou města, starostou.

Zúčastňuje se zasedání zastupitelstva města a rady města s hlasem poradním.

Plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu, stanovuje jim platy.

Tvoří vnitřní předpisy úřadu a další dokumenty úřadu (např. obecně závazné vyhlášky, smlouvy apod.).

Tajemník městského úřadu nesmí vykonávat funkce v politických stranách
a v politických hnutích.


Platové podmínky
v souladu nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů - platová třída 12 – tajemník/tajemnice úřadu obce s pověřeným úřadem.


Termín nástupu:
01.08.2025 nebo dle dohody.


Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

  • znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy a personální oblasti (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,
    ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů

  • znalost práce na PC (kancelářský SW, internet), základní znalost informačních systémů veřejné správy

  • zkušenosti v řízení kolektivu zaměstnanců

  • orientace v rozpočtu, kontrole apod.

  • ochota celoživotního vzdělávání

  • řidičský průkaz skupiny „B“.

Dále výhodou:

  • efektivní komunikace

  • orientace na cíl

  • řídící schopnosti (schopnost řídit a rozhodovat pod tlakem)

  • aktivní přístup k řešení problémů

  • znalost anglického či jiného světového jazyka.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka

stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR

  • věk minimálně 18 let

  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost

  • ovládání jednacího jazyka,

stanovené § 5 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • minimálně tříletá praxe

  1. jako vedoucí zaměstnanec nebo

  2. při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu nebo

  3. ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.

Délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.

 

Náležitosti písemné přihlášky

stanovené § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, čísla OP (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis, telefonní spojení a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby tohoto výběrového řízení.

 

K přihlášce je nutné připojit doklady

§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • strukturovaný životopis

  • motivační dopis

  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem

  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

  • čestné prohlášení dle § 4, odst. 3 zák. č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (netýká se osob narozených po 01.12.1971)

  • lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., (netýká se osob narozených po 01.12.1971).

Nabízíme tyto benefity:
5 týdnů dovolené
5 dnů „sick days“
karta PLUXEE

stravenkový paušál
příspěvek na penzijní pojištění
Písemné přihlášky zasílejte v uzavřené obálce s označením

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: „TAJEMNÍK / TAJEMNICE – NEOTVÍRAT“

na adresu:

Městský úřad Mšeno, nám. Míru 1, 277 35 Mšeno.

Bližší informace podá Jiří Guttenberg, starosta, telefon 602851240.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději 18.06.2025 do 15:00 hodin.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu,
či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.


Jiří Guttenberg, starosta Mšena

Vyvěšeno dne: 07.05.2025

Sejmuto dne: 19:06.2025