Mariánské sousoší na náměstí MíruSkramoušSedlecRadnice v zimě

Město MšenoŽivot ve městěInformace pro turistyFirmy, službyMšenské novinyDomůAnglickyNěmecky


 ?

 

 Anketa

Guttenberg stavebn� spole�nost - �len skupiny PCS

© 2021 VIZUS | webmaster

Tento web je provozován na systému CMS.

Vstříc svým klientům


Aktuální rozhovor Mšenských novinNový bankomat ve Mšeně

Vznik tolik potřebné a ve Mšeně očekávané služby – otevření nového bankomatu byl příležitostí k rozhovoru s Miroslavem Onderkou, pracovníkem Poštovní spořitelny.

Mohl byste se představit našim čtenářům?
V Poštovní spořitelně pracuji již 6 let, na pozici manažera pro rozvoj obchodu a akvizic. Právě agenda rozvoje bankomatové sítě je jedna z mých priorit pro tento rok. Jak již název pozice napovídá, mám na starosti vyhledávání nových obchodních příležitostí v regionu Střední Čechy a spolupráce s našimi strategickými partnery. Do agendy mého útvaru patří i péče o podnikatelskou klientelu. Proto jsme připravili nabídku pro místní živnostníky a podnikatele, kterou mohou místní živnostníci využít a mohou se s důvěrou obrátit na moji kolegyni Petru Hubkovou, která má na starosti region Mělník a Mladá Boleslav.

Co vedlo management Poštovní spořitelny k rozhodnutí přece jen umístit do Mšena bankomat? Několik konkurenčních bankovních ústavů se nenechalo obměkčit dlouholetými žádostmi mšenské radnice o instalaci bankomatu, vy (PS) ano. Proč?
Motto Ery Poštovní spořitelny je: finanční služby kdekoli a kdykoli. Jedním z důležitých motivů umístit bankomat ve Mšeně byl fakt, že klienti musí kvůli výběru jezdit desítky kilometrů do Mladé Boleslavi nebo Mělníku. Snažíme se proto našim klientům vyjít maximálně vstříc a jsme si vědomi, že bankomat v malé obci je velmi důležitý a potřebný. Proto jsme vyhověli žádosti obce o instalaci bankomatu a bankomat jsme v obci spustili 4. 1. 2012. Velkou zásluhu na jeho spuštění má samozřejmě město Mšeno, které nabídlo prostory pro umístění bankomatu a při vyjednáváních bylo velmi vstřícné a aktivní.

Každý bankomat by si měl na sebe do určité míry vydělat. Mšeno se však početně rozroste až koncem jara a zejména v létě. Počítáte s tím?
S rozšiřováním obce samozřejmě počítáme, a tím i oslovení dalších potencionálních klientů. V dnešní době je naprosto běžné, že mladí lidé se stěhují z větší měst do obcí velikosti Mšena. A právě v těchto lokalitách chceme být našim klientům na blízku, nejen službami poskytované prostřednictvím České pošty, ale i rozšiřováním sítě bankomatů.

Jaká je obchodní strategie PS na Mšensku? Jen připomenu před několika lety zrušenou pobočku České spořitelny ve Mšeně.
Při příležitosti otevření nového bankomatu v obci jsme oslovili podnikatele i občany ze Mšena a připravili jsme pro ně speciální produktovou nabídku, kterou řada podnikatelů a občanů využila. Nabídka zahrnovala poplatkové zvýhodnění běžných účtů podnikatelů a pro občany jsme připravili dárek, pokud se stali našimi klienty. Tato nabídka je stále platná a je možné ji získat na na místní poště. Dále bychom rádi oslovili podnikatele s nabídkou, ve které jsou také zvýhodněné produkty především pro jejich zaměstnance.

Co nového chystáte v nejbližším období pro své klienty?
Od 1. 1. 2012 jsme spustili novou aplikaci pro mobilní telefony Era smartbanking, který jim umožní mít přehled o svých financích okamžitě a kdekoliv ve svém chytrém telefonu nebo tabletu. Dalšími službami, které zavádíme, jsou výběry hotovosti prostřednictvím služby Cashback na prodejnách sítě COOP. A v nejbližších měsících bychom svým klientům chtěli nabízet zvýhodněné úvěrové produkty. Všechny aktuální nabídky budou zveřejněny na pobočce České pošty ve Mšeně.

Karel Horňák