Itinerář trasy kola Kokořínského triatlonu 2011

Start: Harasov

Cíl: Dolní Houska

Po silnici směr Kokořín Důl cca 1 km, odbočit vpravo na červenou turistickou značku (1,5 km), u Restaurace U Grobiána znovu po silnici směr Ráj (1,5 km) až k hotelu Vyhlídka (Pobuda), opět vpravo na červenou turistickou trasu k rozcestí pod Pokličkami (2 km), zde doprava po modré turistické roklí Močidla (1,8 km), mírně vlevo po zelené turistické 200-300 m, vlevo po lesní svážnici přes sedlo Droužkov dolů do Boudecké rokle (cca 1 km), po zelené turistické do Vojtěchova (1 km), doprava po silnici do Ráje a dále směr Brusné, Příbohy (4 km), vlevo na cyklotrasu č.0001 (3,5 km), na rozcestí prudce doprava na modrou turistickou směrem k Vrátenské hoře (1,5 km), zde se napojit na cyklotrasu č.0002 a po ní dojet na silnici mezi obce Libovice a Nosálov (1 km), vlevo dolů po silnici přes Nosálov, kolem hospůdky "U nás" vlevo a serpentinami po silnici dolů (4 km), vlevo na lesní cyklostezku č.0001 (Kružský důl) přes Vojetín (3,5 km), po silnici a současně cyklotrase č.0001 na Horní Housku ("Na Konci sil") (2 km), zde vlevo ke hradu Houska (1 km), Zámeckou cestou (tj.cyklotrasa č.0003) dolů k obci Tubož (2,5 km), vpravo po silnici směr cíl "Pod Houskou".

Celkem cca 33,5 km s nastoupanými 1000m.