1V březnu jsme odjeli -  II. třída a I. speciální třída - do školy v přírodě v Lučanech nad Nisou. Pobyt se nám vydařil,  od rána do pozdního večera byl pestrý program. Ale o tom píší děti samy. Chceme jenom poděkovat sponzorům za jejich pomoc. Díky panu Šimonkovi děti navštívily jablonecký aquapark, kde se jim moc líbilo. Poděkování patří i rodičům, kteří nám přispěli sladkostmi na odměny pro všechny děti.
Jaroslava Matúšková

My, druháci, jsme odjeli do školy v přírodě. Ve 2 hodiny jsme odjížděli od školy.Bezpečně jsme dojeli díky panu Brunclíkovi do Lučan nad Nisou na autobusovou zastávku.Odtud jsme šlapali do chaty a večer jsme stihli ještě jednu hru. K večeři byla čína.V pondělí jsme měli poprvé a naposledy rozcvičku. Pak jsme hráli hry, soutěže, mezi tím jsme měli oběd.Večer nám pan horolezec vyprávěl o Mont Everestu.2
Matěj Mach

Byli jsme ve škole v přírodě v Lučanech. V pondělí ráno jsme měli rozcvičku, pak jsme šli do chaty a měli jsme snídani.Po jídle byl úklid pokojů a bodování a pak jsme šli stavět tunely ze sněhu a házeli jsme lopatama do dálky.Druhý den jsme měli hry ve sněhu, ve středu jsme se byli koupat v Jablonci v aquaparku a jezdili na tobogánech. Odpoledne jsme stavěli „iglu“ a hráli hru na tučňáky. Ráno jsme měli výborné housky a naše chata se jmenovala penzion Kitty. Byly tam krásné pokoje. Večer přišel pan horolezec a promítal nám diapozitivy. Pak nás navštívil pán s bižuterií a měl na stole krásné náramky a řetízky. V Lučanech bylo hodně sněhu a byl tam pes Agnes. Byli s námi tři paní učitelky a hrálo se psí spřežení. Navštívili jsme sklárnu a také se mi tam moc líbilo. Večer jsme tancovali na karnevale. Ve sněhu jsme hrabali ztracené boty, byli tam bojové úkoly, tanec s míčky na čele – holky s klukama. Sbírali jsme diplomy a já kamínky. Nakonec jsme zabalili, uklidili, někteří byli  „bordeláři“ a jeli domů.
Markéta Aulická

3Jeli jsme do školy v přírodě v neděli 26. března do Lučan .Hned první den, co jsme tam přijeli, šli jsme bobovat. Hned jsme stihli první soutěž, bylo to plazení. Jelikož jsem byla druhá, měla jsem obrovskou radost. Pak byla diskotéka, pak jsme šli zpocení spát, ale samozřejmě, že jsme se vykoupali. V pondělí jsme hráli psí spřežení a hod lopatou do dálky, pak zas bylo disko.Jeli jsme do sklárny a do bazénu. Seděli jsme v kruhu a povídali jsme si o hodnocení. Někdo dostal medaili, kšiltovku nebo pexeso. Bylo tam něco jako stezka odvahy. Ale neměli jsme se skoro čeho bát, jenom paní učitelka Magda Vaňková vyskočila ze tmy s tyčkou a hadrem přes ni. Byla tam beseda o horolezectví, byl tam samozřejmě pan horolezec, promítal na promítacím plátně a povídal nám o Mont Everestu a o Nepálu a o domorodcích, kterých mi bylo trochu líto. Ještě se tam prodávala bižuterie a byl tam i karneval pomíchaný s diskotékou. Králem karnevalu byli Lucka Landrová a Daniel Stedile. Já jsem byla za princeznu. Páni kuchaři dávali výborné housky a dobře vařili. Dostali jsme i zmrzlinku.